JÄKLA LÄKARE!!!!

Nu är jad då ganska less på dessa läkare. Skadade mina knän i Augusti -07 och har varit hos läkaren 4-5 gg. De gör inget mer än tittar lite och känner, sedan skriver de ut en bunt recept på värktabletter som jag inte löser ut. De hjälper inte ändå, tro mig jag har testat det mesta:(

Så nu var jag där i fredags och fick ännu ett recept.... Men jag krävde att få en remiss till sundsvall. Men det gick ju inte... NÄ det måste min ordinarie läkare göra och det göra han ju inte....

Vad fan är det för läkare man har, de kan inte ett skit. Nu kan jag inte gå på benen tack vare att det gör så jäkla ont i knäna. Vist kanjag gå men det gör skita ont för det mesta. De knastrar och knäpper och låser sig dessutom. Kan inte träna som jag vill och inte gå så mkt...

Nu ska läkaren ringa mig nån dag i veckan igen. Hoppas att de gör något snart. Blir tokig på detta........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0