Att det ska vara så jäkla svårt

Att ha kännslor för någon kan vara lätt, Men hur gör man om man har splitrade kännslor? Om det är någon som jag verkligen tycker om men tycker att man är för olika. Vad är det man ska gå efter då? Det är sådna typiska frågor som jag går och grubblar över. Men nu råkar jag ha just de här slitrade kännslorna för någon. Och är redo att försöka, men då kommer jag till den där biten vem som ska ta första steget.

Haha har nog varit singel för länge nu känner jag. Det är ju ändå ett år sedan sisst "typ" om man inte räknar de små sakerna *skrattar gott*

Så nu sitter jag här och vet inte hur jag ska göra riktigt. Men det kommer kanske av sig själv hoppas jag, innan jag blir galen, hehe,

Fortsättning följer ;)

Kommentarer
Postat av: Klas - Göran´s Älskling

En magnet dras till sin motpol, ett kardborrband likaså, ett bateri har en pluspol som dras till en minuspol! När du kardar ull så drar du kardorna åt motsatt håll..och helt plötsligt får man en mjuk fin ull som man kan tova och göra tex en värmande och go mössa!...eller små bollar som man sätter på en ståltråd och gör en orm av ;) Olikheter är inte negativt !

2008-07-16 @ 20:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0