Nu var det lov igen och flunsan:(

Jaha nu när man har lov igen så har man åkt på flunsan.....
Är hos syster i sundsvall nu så hon och hennes kille tar hand om mig nu. Har så underbar syster så det finns inte ord till det. Hennes kille är en helt sanslöst snäll kille, han är omtänksam och hjälper en om det skulle behövas.

Har inte så mkt krafter att skriva idag, rinner i näsan, huvudet ner o fötterna upp. Ska försöka vila lite så jag blir frisk snart. Ska ju orka busa med barnen på söndag och köra bil på tisdag. Jag o syster ska hälsa på yngsta systern i hudik när hon ska göra ultraljud. Så då måste jag vara frisk, kan inte åka iväg o vara tvärsjuk när jag ska träffa henne o när hon är gravid. Så mkt hostmedisin, halstabletter och te så ska nog detta bli bra snart =)

Hoppas ni får en underbar påsk o att ni klarar er från flunsan.

PUSS & KRAM PÅ ER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0