Bantning!

Ja dåhar man klivit in i bantningen igen då. Första dan idag, äter bara flytande nu första två dagarna. Om det blir kris så får jag tugga på morot, ärter eller majs. Det kommer att bli tufft eftersom jag är sockerberoende. Men det är bara att bita ihop. Jag ska nu köra i 5 dagar sen får jag se hur det går. Men jag borde iaf gå ner 1-5 kilo på 5 dagar, för jag äter ju bara flytande och går mkt. Innan när jag har kört detta så har jag lyckats gå ner mellan 3-7 kilo. Men hoppas jag står ut nu och att Linn orkar med mig denna vecka. Humöret lär ju gå upp och ner rätt mkt nu dessa dagar.


Nu är det bara detta som jag måste hålla mig ifrån. Det är nog det jobbigaste av allt :s
Håll tummarna för mig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0