Ännu en dag

Typ 24 timmar sedan jag skrev sist. Fortfarande själv i hemmet.
Lite trist men nu är det iallafall en dag mindre innan jag ser min kära igen.

Har haft ganska mycket funderingar. Tror jag ska gå och söka jobb till veckan, är ju bra less på skolan nu. Känns som jag inte kommer någon vart där nu. Kanske behöver jag komma bort lite från skolan. Jag har ändå gått där i 3-4 år. Engelskan och naturen kan jag ta en annan gång när jag känner mig redo för det.
Jaja vi får se hur det går.

Vill ju ha ett jobb så jag kan köpa mig en bil. Jobbigt att ha körkort när man ändå inte får köra något. Och jobbigt är det att passa busstider också. Lite lättere att få jobb också om man har bil. Men jag ska söka till ett jobb som jag har jobbat på några sommrar. De har ju frågat innan om jag vill ha fast anställning där, men valde då skolan i första hand. Men hoppas ju på att det finns antingen halvtids jobb eller heltids jobb. Det är ju ett städjobb men det är inte bara i dessa tider. Så håll tummarna för mig.

Nu ska jag hoppa i säng, imorgon är det en ny dag.

Saknar dig hjärtat mitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0