Ännu ett jobb

Nu jäklar är jag på G. Igår sökte jag ett jobb som jag har varit på förut. Imorgon ska jag söka två jobb på skolan, ett som städare och det andra som vaktmästare. Sedan ska jag försöka söka som personlig assistent. Så jag ska väl söka 3-4 jobb innan jag är klar. Hoppas jag får jobb av något jag har sökt, annars blir den där förbaskade soc. Och då har man inte råd att leva alls. Deras pengar räcker ju knapt till räkningar.

Idag hade jag en sån där jätte längtan att bara hoppa av skolan helt. Känner mig inte bekväm i skolan längre. Allt känns bara som ett tvång. Gör så gör si, det känns inte ok. Men de jobb som e på skolan är bara under sommaren tyvärr, och kanske det andra städjobbet också om jag har otur. Men jag sökte det som sommarjobb, halvtids anställning och heltidsanställning. Så jag hoppas att få jobb på något vis. Står inte ut att gå i skolan mer nu. Så ge mig ett jobb NU!

Kommentarer
Postat av: Åke

Hej Marre!

Det är roligt att du är så aktiv med arbetssökandet, Synd bara att det är över sommaren.

Men en dag kommer det nog ett jobb som du får fast anställning till.

Från farsan.

2009-02-04 @ 18:08:44
Postat av: Linn

Hej hjärat mitt!

Ville bara säga att jag saknar dig uppe på fjället. Men vi ses förhoppningsvis på lördag =)

Hoppas du får något jobb så du får göra nått som du tycker om =)



Jag älskar dig!

Pussar



/Älsklingen

2009-02-04 @ 20:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0