Äntligen!

Imorgon åker jag till Sundsvall. Ska äntligen få träffa min älskling. Vi ska gå på ikea och sedan bara mysa. Har saknat enne otroligt mycket. Men imorgon är det slut på väntandet. Jag tar bussen som går 09.50 och blir hämtad av hjärtat och hennes mor. Fick ju ett presentkort i julklapp på Ikea så jag ska handla lite saker till hemmet. Ska kanske träffa min syster med familj oxå. Det ska bli kul.

Just nu ligger jag i sängen och tittar på tv. väntar på att klockan blir 20.00 så Let's dance börjar. Men fryser som en galning, inge värme i denna lägenhet. Ganska less på det nu. Har gjort en felanmälan men händer inget. Det hjälper ju inte att elemenntet på toa är sönder och att det drar in massa kalluft från fönstren, och pissjumna element. Men snart kan jag värma mig hos mitt hjärta.




( Lowe har tydligen kommit hem från sjukhuset nu. Men är inte alls nå pigg. )

Kommentarer
Postat av: Åke

Hoppas du får en fin dag i Sundsvall.

Kram pappa.

Ps/ Lowe Sover rätt mycket men det så som det förväntas enligt läkaren på akuten/Ds.

2009-02-06 @ 23:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0