Dagen som varit =)

Igår var det en härlig dag. Var lite ur balans i humöret men inget som jick ut över andra hoppas jag. Var i skolan igår, gick ju rätt bra. Sedan tog jag ett bad hos Linn. När jag väl hade badat klart och ätit så kom vi på att vi skulle basta. Så vi gick ner för att boka den och så. Men det fanns inga anvisningar hur man gjorde. Men som tur var kom en trevlig gubbe förbi. Han visade oss hur man gjorde osv... Så vi satt där och svettades och njöt. Snacka om att bli avslappnad i kroppen efter en bastu. Så nu ska vi försöka införa detta i alla fall en gång per vecka.

Idag har det varit en rätt bra dag med. Hade idrott på förmidagen. Skulle testa balans och kordenation eller vad det nu heter.
Jag testade lite grand, men sen testade jag enhjuling. Fan vad det var kul, men inte lätt att hålla balansen. Men det gick ju bättre och bättre. Men vågade inte riktigt släppa väggen.

Fick också reda på alldeles nyss att jag förmodligen kommer att få avslag faör ersättning för telefonen.
Skulle få ett papper hem och göra en skriftlig skadegörelse raport. Men de sa redan nu att det kommer att bli avslag. Men jag ska göra denna anmälan och göra så gott jag kan i detta. Lite surt bara, om jag inte hade gått på militär övningen så hade jag fortfarande haft en hel telefon. Ville ju inte gå på den igentligen, skulle ha lyssnat på det jag kännde.. Men men sån är livet.......

Nu ska jag gå hem till Linn. Försöka hitta på någon mat, för hon slutar inte fören 17.00 idag. Så det kanske är bäst att jag hittar på någon middag idag då. Men har ju så dålig fantasi när det gäller mat. Men nått hittar jag väl hoppas jag =)

Kommentarer
Postat av: Petra

hoho tänk på att jag har en telefon som är din :) du kan få tillbaka den :D

2009-02-19 @ 21:24:51
URL: http://douglasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0