Fick jag inte dig att känna

Fick jag inte dig att känna
Att du var den enda för mig
Fick jag inte dig att känna att jag gjorde allt
Jag kunde för oss två
Jo - det gjorde jag

Å varje gång jag säger till mig själv
Att jag orkar inte mer
Men jag vill att du ska veta
Jag är stark och jag ber

Jag vill att du kommer
Kommer
Kommer
Kom nu - och ta nu en liten bit av mitt hjärta, älskling
oh oh kom nu
och ta nu en liten del av det hjärta jag har kvar
Åh åh kom nu
ta ännu en liten liten bit av mitt hjärta, älskling
Du vet jag ger dig
Mer än vad du kan ta
Ja, det gör jag

Folk ser oss på stan - allt ser bra ut
Skönheten kommer inifrån
Och jag tror jag vet - att du är rätt
Men så säg mig varför ligger jag och gråter
Ja, jag gråter nästan jämt

Och varje gång jag säger till mig själv
Att jag måste ha fått nog
Men när jag är i dina armar
Är det som om känslan dog

Jag vill att du kommer
Kommer
Kommer
Kom nu - och ta nu en liten bit av mitt hjärta, älskling
oh oh kom nu
och ta nu en liten del av det hjärta jag har kvar
Åh åh kom nu
ta ännu en liten liten bit av mitt hjärta, älskling
Du vet jag ger dig
Mer än vad du kan ta

Kom då, kom nu, kom
Kom nu - och ta nu en liten bit av mitt hjärta, älskling
oh oh kom nu
och ta en liten liten bit av det hjärta
åh, det hjärta jag har kvar
Åh åh kom nu
ta ännu en liten liten bit av mitt hjärta, älskling
Du vet jag ger dig

Kom nu - och ta nu en liten bit av mitt hjärta, älskling
oh oh kom nu
och ta nu en liten del av det hjärta
det som jag har kvar
Åh åh kom nu
ta ännu en liten liten bit av mitt hjärta, älskling
Du vet jag ger dig
Mer än vad du kan ta



I tveksamhetens tid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0