HELVETE!!!!!

Jaha idag hade jag militärövning, inget som jag ville ha idag igentligen. Ja men jag gick ändå för jag måste ju få in mina timmar som jag måste ha ett antal av per år.

Trött som attan var jag när jag satte på mig militärklädena och palrade mig ut. Sen blir jag hämtad så jag slipper gå till övningen.
När jag väl är där så vurpade jag i en stentrappa, vist det gjorde ont men vad ska man göra. Men värsta av allt är att min mobil telefon pajar.
Hela displayen är väck, inte spräckt utan den är vit och svart. Ser inte ett jävla skit i den. Och jag anmäler händelsen till bossen.
Men tydligen så får jag nog ingen ersättning för det. Men om min klocka hade gått sönder så hade jag typ fått en ny. Eller om vad som hels hade gått sönder så hade jag fått ersättning förutom telefonen.

Så nu ser jag inte vem som ringer och jag kan inte ta emot sms och inte skicka. Så det är ju lite jobbigt att inte kunna se vem som ringer, och inte kunna ringa ut. Blir så jävla arg. Inte har jag råd med en ny telefon nu heller. ARG

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Vännen!

Ont efter vurpan? Hoppas det gick bra så du inte gjorde dig allt för illa. Synd på mobilen,

Jag har en Nokia 6230i som du kan få om du vill. Kan skicka den på torsdag när jag får pengar. Det finns några repor men fungerar perfekt. Skickar jag den med express får du den på Fredag förhoppnings vis.

Kram från pappa.

2009-02-15 @ 18:45:17
Postat av: Ullis

Hej.. Faan vilken otur du har haft.. Men tur att du inte slog dej sönder och samman... Jag kan höra med pappa ifall han har kvar sin Samsung med kamera och hela kittet ;)... Kan kolla vad han vill ha för den ;)....Ja du man ska inte äta mediciner det är för dyrt för oss studerande osv..

Sköt om dej, kramar i massor...

2009-02-17 @ 12:27:48
URL: http://smurfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0