Illamående

Nu har jag gått och mått illa i säker över en månad. Och NÄ jag är inte gravid, lever med en tjej så det är omöjligt. Undrar bara vad det kan vara. Mår illa nästan hela tiden och jag har inte haft några symtom på annan sjukdom. Så jag får väl försöka prata med en läkare snart för och se om han kan ta reda på vad det kan vara.
Värst är det när jag ska äta, jag kan vara vrålhungrig och jätte sugen på mat. Men så tar jag tre fyra tugger och jag mår så illa att jag kan kräkas. Så det är inte allt för ofta jag kan äta så jag blir mätt. Såååå irriterande.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Marre!

Tycker du ringer till läkare på Måndag,låter inte bra att ha gått en hel månad illamående.

Kan det vara så att din mage börjat ta stryk av de tabletter du nu har slutat med?

Lova att gå till läkare så fort du får en tid. Jag blir lite orolig när du mår så dåligt och i så lång tid.

Kramisar från oss i Pilis.

Ps/ Lowe & Saga skickar jääääätte kramisar till stor syrran/Ds.

2009-02-21 @ 17:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0