Jag älskar dig!

Jag älskar dig

 

Finns inte ord till hur jag känner för dig.

Att älska dig får mig att bli varm i hela kroppen.

Att älska dig får mig att göra konstiga saker.

Att FÅ älska dig är det bästa som har kunnat hända mig.

MEN

Vi har haft våra stunder som vi har haft det jobbigt.

Men det har alltid varit en person till i våra diskussioner.

Jag kan inte säga att du inte får eller ska göra.

Men jag vet vad jag känner i den saken.

Du får göra som du vill angående denna grej.

Men jag kommer nog alltid känna mig som jag gör nu.

Men låt inte hindra dig från något du vill göra.

Gör vad du vill bara du är glad.

Jag klarar mig alltid.

Men nu vet du vad det är i alla fall.

Så fråga inget mer om det här om vi ska

Klara oss från att det bråket.

Men du ska veta att jag aldrig kommer att

få andra tankar om detta det går inte att ändra på, och så

får det vara, annars funkar det inte.

Vad som än händer från och med nu så hoppas jag att allt blir bra

Jag ÄLSKAR dig otroligt mycket och vill aldrig förlora dig.

Du betyder allt i mitt hjärta, när vi bråkar så går bitar av hjärtat sönder.

 

Nu ska hjärtat få läka ihop igen och hoppas att det inte blir fler duster.

Men vi måste prata ut om detta om det finns något kvar att prata om.

 

Jag ber till min högre makt att den ska hjälpa oss från denna skit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0