Pressen ligger på

Jaha nu när man är själv så finns det inte så mycket att göra. Var till Linda och Maria en sväng idag. Vi tog en promenad sedan en fika. Jag blev inte där så länge, kände pressen på mig med engelskan oc naturen. Så jag tog mig en promenad hem och har sitter jag nu.

För det första så ska jag ha gjort ett arbete om Agenda 21. Men det finns ingen fakta om det så det blir jävligt svårt att skriva om detta. Bad Linn om hjälp men hon hittade inget heller om detta. Så nu vetefan hur jag ska klara detta tills torsdag. Om det ändå var det, men jag har 62 ord i engelska plus oregelbundna verb mm. Det skulle ha varit klart i onsdags men då var jag sjuk den veckan. Så nu ligger jag efter ganska mycket. Önskar att detta var över nu så jag kunde få jobba istället.

Men jag ska söka som personlig assistent eller på samhal, för där har jag jobbat 3 sommrar irad. Men nu ska jag försöka hitta ett fast jobb där tills vidare. Det är ju ett jobb iallafall.


Idag fick jag två nya bilder på mina syskon. De fylde tydligen år igår eller något sådant. Nu är de väl 1 och 2 år om jag inte tar det helt fel.

               Lowe kör Saga och kul är det oxå tycker de.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lowe blev 1år 29 januari, Saga fyller 2år den 5 Februari

2009-02-01 @ 21:01:10
Postat av: rinpan

Visst är dom fina mina små änglar?

2009-02-03 @ 16:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0