Jobbig dag!

Jag kan inte påstå att jag mår så mycket bättre idag. Tankar som snurrar runt i skallen så man blir tokig. Men frågan är ju vad jag ska ta mig till. Vill ju inte ha det på detta sätt heller, men samtidigt känner jag mig helt maktlös inför detta. Jag kan inte ta andras beslut och jag kan inte ta några beslut alls i detta. Så jag sitter i en rätt svår situation, och det känns som att det inte är den första gången jag är i denna situation heller.
Hoppas ju bara på det bästa och att mina tankar lägger sig snart. När jag har såna här tankar brukar det inte alltid sluta bra. Men jag ska försöka göra det bästa av detta.

Idag har vi haft Psykologi på skolan. Idag handlade det om barndomen och hur man växte upp. Så det gjorde det inte lättare för mig direkt. Men det var intresant, ganska givande var det på lektionen i alla fall.

Imorgon har jag tagit ledigt från skolan för att kunna gå på militära och byta lite kläder, och fixa skadeanmälan för telefonen. Annars händer det väl inte så mycket skulle jag tro.

Hoppas bara att jag kan släppa allt och gå vidare. Och att man kan få må bra och vara glad igen. Det här måendet jag har nu vill jag bli av med nu på en gång om jag bara hade kunnat det.

Ha det gött så hörs vi snart igen.
Håller på med en annan blogg oxå men det är privat. Men om ni vill ta del av den så hör av er, kanske får ni ta del av den om ni har tur, när den är klar =)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du vet var jag finns vännen.

Vill ju att du ska må bra.

Jag vill väldigt gärna ta del av den andra bloggen om jag får.

Har du den oxå på blogg.se?



Kramar i massor

2009-02-23 @ 19:16:12
URL: http://www.utandinaandetag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0