Lisen!

Nu tror jag att Lisen "kaninen" strejkar. Hon springer fram och tillbaka i buren som en galning. Och inte nog med det så drar hon runt på sin toa. Tror hon saknar sin matte, och hon är inte ensam om det direkt. Men jag är nog gladast om älsklingen kommer hem. För denna kanin har skrämt livet av mig ett antal gånger när hon har gjort så. Trode ju först att hon var sjuk eller stressad över något. Jag är ju ingen kaninmänniska så jag vet ju inte hur dem fungerar.

Men älskling nu får du inte vara borta längre. Både jag och lisen strejkar snart, så kom hem. Vi saknar dig otroligt mycket ska du veta. Men på lördag då ska vi på ikea om din rygg orkar och att du inte är alldeles förkyld. För då får vi ta det en annan gång.
Älskar dig hjärtat.




(Och så vil jag skänka en tanke till min lillebror som ligger på sjukhuset)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej =) Jo slutet av denna månad så flyttar vi nice nice.. Nja just nu så händer det inte mycket i S-vall.. Något roligt som händer i H-sand då??? Kanske hör av mej i helgen, ska nämligen till H-sand då... Alla hälsar tillbaka =)

2009-02-06 @ 14:48:56
URL: http://smurfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0