Tankar!



Idag har inte varit en sån jätte bra dag. Har funderat en hel del kan man ju säga. Men jag fattar inget av det jag kommer fram till. Önskar bara att mina tankar försvann. Just nu är det inte så bra, kan ju hoppas att det blir bättre. Vet inte vad jag ska skriva igentligen. Får tänka igenom detta ett tag till antar jag.
Men ibland känner jag mig som en idiot. Fast jag vet inget längre känns det som.
Känner mig mest ledsen just nu. Vet inte riktigt hur jag ska bete mig eller hantera detta som sker. Får hoppas att jag kan få ut det i tårar istället för ilska som jag brukar göra. Ilska är inge bra och det löser inget för tillfället känner jag.
Återkommer med mera sedan

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej syster!låter inge bra det där.. jag pratade med dig innan idag och som jag sa då så är det bara att höra av dig om du behöver nått! vi finns & älskar dig! pusskram

2009-02-22 @ 21:28:06
URL: http://vvoxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0