Älskar dig Linn mest av allt!

Ibland skrämmer det mig att man tar så mycket för givet. Att det är en själklarhet att vissa saker ska vara på ett sätt. Som idag tillexempel.
Linn åkte hem till sundsvall idag för att de ska åka till fjälen på måndag. Så nu när jag är själv kvar hemma i ensamheten börjar jag att tänka på att allt inte är en självklarhet. Det kunde lika gärna vara slutet i detta förhållandet och hon åkte hem för gott. Ibland tror jag om man är i ett förhållande tillexempel, att allt e så bra och man säger inte alltid att jag älskar dig eller orkar lyssna just nu. Men tänk om man sumpar sin chans för att man inte orkade just då. Så jag har tänkt mycket på det nu idag. Jag är glad att jag har Linn som jag älskar mer än allt annat på denna planet. Jag lovar att alltid ta hand om min älskling. Om jag inte gör det idag kanske hon e borta imorgon.

ÄLSKAR DIG LINN
Du finns alltid i mitt hjärta vad som än händer.
Ses snart igen.
Massa pussar och kramar
ÄLSKAR DIG MASSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0