Gör vad ni vill med mig vet jag.....

Vet inte riktigt vad som händer just nu. Men allt känns bara så fel.
Vad man än gör eller säger så är det fel. Vad fan ska man göra då??? någon som har svar på detta??? Jag har börjat att bara vara tyst och låta allt bara ske. Vad spelar det för jävla roll. Vad jag än gör så är det nån som trampar på en. Ingen som bryr sig om hur jag mår eller vad jag tycker om vissa saker. Nä trampa och sparka på mig, det är helt okey. Det är ändå mitt fel vad det nu är. Så om det är någon som känner för att sparka på en så finns jag till för er.  Varse god ta för er för all del. Alla har haft mig som något jävla slag påse, eller en som man kan utnytja på olika jävla vis. Men jag orkar inte bry mig mer så gör vad fan ni vill med mig. Orkar ändå inte bry mig mer. Men jag har en önskan till er. När ni väl sparkar på mig, gör det då ordentligt så jag slipper resa på mig mera.

Det är så mycket hemligheter som jag vill he ut, skrika ut så allt försvinner. Alla kommer till mig med det ena och det andra. Tyvärr för mycket som rör de jag älskar. Men jag kan inte säga det för att skydda denna. Men varför ska jag vara tyst igentligen? Inte fan vet jag vad jag ska göra med allt.

Igår låste jag in mig på toa i 20 min och där bröt jag ihop. På jobbet bröt jag ihop, nu bryter jag ihop. Men vad spelar det för jävla roll vad som händer???????

Kommentarer
Postat av: Emma

VÍ finns HÄR alltid.. så prata med mig eller per om det känns bättre.. inga dmheter.. älskar dej. pusspuss<3

2009-07-06 @ 22:45:52
URL: http://vvoxlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Folk är dumma i huvudet, så är det bara. Lyssna inte på vad någon annan säger. Lyssna bara på din egen röst. Att du är bra som du är! Tänk på alla människor som älskar dig. Du har en underbar flickvän och vänner. De lyfter dig när allt känns tungt. Lyft dig själv lite också. Sträck på dig och säg att du inte tänker ta någon skit. För ingen är värd att må dåligt för att det finns idioter i världen. Stå på dig!

2009-07-06 @ 23:58:50
Postat av: Marlene

vem är du som är anonym? vet att det kommer från sundvall. Hatar folk som är anonyma. Ingen ide att vara anonym.

2009-07-07 @ 02:01:33
URL: http://marlenewoxlin.blogg.se/
Postat av: Ullis

Sträck på dej vännen.. Vet att det inte är lätt.. Du är en underbar människa som får en att skratta fast man kan vara ledsen eller arg!!! Töm ut dej och lätta på trycket.. Stor styrke kram från mej.. Hälsa till Linn...

2009-07-08 @ 00:14:44
URL: http://smurfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0