Nu eller aldrig!

Jag är instängd med en massa arga ord
Det är så här jag känner
Jag som trodde vi var vänner
Ingenting är enkelt, här på denna jord
Jag önskar att du visste
Jag önskar att du fattar

Nu eller aldrig
Kan du förstå hur jag känner
Jag vill inte ha nåt med dig att göra
Varför måste du alltid förstöra
Nu är aldrig
Kan du förstå hur jag känner
Jag kan inte förlåta dig och glömma
Om annat kan du bara drömma
Nu eller aldrig

Du kanske trodde allting bara var på lek
För varje chans jag gav dig
Så blev det bara svek
Men nu har tålamodet faktiskt tagit slut
Jag måste stänga dörren
Jag orkar inte mer

Nu eller aldrig
Kan du förstå hur jag känner
Jag vill inte ha nåt med dig att göra
Varför måste du alltid förstöra
Nu är aldrig
Kan du förstå hur jag känner
Jag kan inte förlåta dig och glömma
Om annat kan du bara drömma

Dags att förstå
Hur ska det gå
Du måste inse att du har ett val
Allt eller inget
Har vi ens nåt kvar
Ge mig ett svar

Nu eller aldrig
Kan du förstå hur jag känner
Jag vill inte ha nåt med dig att göra
Varför måste du alltid förstöra
Nu är aldrig
Kan du förstå hur jag känner
Jag kan inte förlåta dig och glömma
Om annat kan du bara drömma
Nu eller aldrig

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Glöm inte bort att du är värdelös

Jag hade en bisarr och märklig dröm,

det började med att nån hade varit dum.

Sprang hem till min familj för att få tröst,

dom sa till mig, med lugn och sansad röst:

Men du:

Glöm inte bort, glöm inte bort,

Glöm inte bort att du är värdelös (värdelös)

och illa omtyckt för den du är. (ditt jävla svin)

Glöm inte bort att du är värdelös, (värdelös)

det är väl inget mer med det? (ditt jävla svin)

Gick till skolkuratorn och sökte stöd,

dom andra ville se mig död.

Hon tog min hand i sin och sa:

Det var värst vad det var synd om dig idag.

Och som om inte det skulle vara nog

kom en flock elefanter ut från en Volvo 240. (två)

Dom anslöt sig till skolkuratorns lag och sa:

Ja det var värst, va det va synd om dig idag.

Men du:

Glöm inte bort, glöm inte bort, (glöm inte bort)

Glöm inte bort att du är värdelös (värdelös)

och illa omtyckt för den du är. (ditt jävla svin)

Glöm inte bort att du är värdelös, (värdelös)

Det är väl inget mer med det?

na na na na na na na na na na na na

na na na na na na na na na na na na na na na na na

na na na na na na

na na na na na na na na na na na na

na na na na na na na na na na na na na na na na na

na na na na na na

Glöm inte bort, glöm inte bort, glöm inte bort, (glöm inte bort)

Glöm inte bort att du är värdelös (värdelös)

och illa omtyckt för den du är. (ditt jävla svin)

Glöm inte bort att du är värdelös, (värdelös)

Det är väl inget mer med det? (ditt jävla svin)

(Glöm inte bort, glöm inte bort, glöm inte bort, värdelös)

(Glöm inte bort, glöm inte bort, att du är värdelös, ditt jävla svin)

(Glöm inte bort, glöm inte bort, glöm inte bort, värdelös)

(Glöm inte bort, glöm inte bort, att du e värdelös, ditt jävla svin)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0