Känner så här just nu......


Direkt inflygna från Stockholm
Två Blåbär -hehe

Jag vill dö idag -vad är det jag ska se?
Vad är det som är bra? - e det nån idé ?

Jag vill dö idag -vad är det jag ska se?
Vad är det som är bra? - e det nån idé ?

Jag sover, och vaknar o ser ingenting jag saknar, jag ser mej själv i spegeln sen ser jag dej på teven, du e ful ja e ful hela världen den är jätte ful bad guys, nice guys för mig är det mesta bajs, jag har funderat ingenting har fungerat men det var det jag visste - joo
för jag ser ju vad som sker ju o jag sätter mej ner o ler ju, vem fan e ja? fan e du? e det bra?

Jag vill dö idag -vad är det jag ska se?
Vad är det som är bra? - e det nån idé ?

Jag vill dö idag -vad är det jag ska se?
Vad är det som är bra? - e det nån idé ?

Jag sover o, o vaknar jag ser ingenting jag saknar det första jag ser e min fula feja o jag vet precis vad jag kommer säga, hej kul hur e det?ha det bra, då vill jag fan inte vara jag! inte du inte hon inte han , o jag vill helst inte vara nån om jag kan för idag vill jag packa väskan för gott o lämnat kvar allting som jag fått för ska det va på det här viset vill jag dra till paradiset, så jag dopar lite bomull o alkohål som jag stoppar upp i mit arselhål, men det bara bränner o det bedövar ingenting som jag känner

Jag vill dö idag -vad är det jag ska se?
Vad är det som är bra? - e det nån idé ?

Jag vill dö idag -vad är det jag ska se?
Vad är det som är bra? - e det nån idé ?

Jag vill dö idag -vad är det jag ska se?
Vad är det som är bra? - e det nån idé ?

-välkommna välkommna gottfolk till två blåbär lilla föreställning idag ska vi se dom lämna sina kroppar för gott, vi börjar med ett litet farligt trick, får jag be om största möjliga tyst, tyst,tyst,tystnaad
*Virlvel*
Jag vill dö idag -vad är det jag ska se?
Vad är det som är bra? - e det nån idé ?

Jag vill dö idag -vad är det jag ska se?
Vad är det som är bra? - e det nån idé ?




Samma sak varje dag, vaknar upp och mår rätt bra, hur länge får man va ifred?
Bang, bang, en första smäll. Slår upp mina ögon, vad har hänt? Alltid nån skit som gör en sne.
Den här gången snackar jag inte om mina inre problem, utan att det helt enkelt är rätt svårt att orka med.
Plötsligt är hela världen i mitt vardagsrum, man ska ta ställning till hela vår jord / Är det någon som håller med mej?
Är det nån som tycker som jag? Det är bara mer och mer att ta till sig varje dag. Är det nån som håller med mej?
Är det nån som tycker som jag? Jag känner hur trycket det stiger och det kokar i min hjärna rätt snart.
Ja, så... / jag tror jag flippar ut. Jag flippar ut / Hur var det förr, jag tänker ibland när man knappt kände till
sin egen trakt och alla hade fullt upp ändå? Upp vid fem, sent i säng. Helt slut vid trettiofem.
Inte så längesen ändå. Jag menar, nu vill man va en engagerad person, ha åsikter om det mesta mellan himmel och jord. Ja, det snackas hela tiden i minsta kanal. Det är bara bla bla bla / Är det någon som håller med mej?
Är det nån som tycker som jag? Det är bara mer och mer att ta till sig varje dag. Är det nån som håller med mej?
Är det nån som tycker som jag? Jag känner hur trycket det stiger och det kokar i min hjärna rätt snart.
Ja, så... / jag tror jag flippar ut. Jag flippar ut.... jag tror jag flippar ut. Jag flippar ut..... jag tror jag flippar ut. Jag flippar ut... jag tror jag flippar ut. Jag flippar ut


Ibland blir jag så less på detta jävla liv. Många gånger tänker jag tillbaka till oktober förra året. Vet inte varför men det gör jag bara. Känns att allt och alla går emot mig just nu. Men jag har ju några jag kan vända mig till iaf.

Idag har det varit en massa jävla ångest. Har ju sån där jävla redovisningar om livshistoria på skolan. Mer än vad jag klarar av just nu. Men det är väl inte bara det som tynger mig just nu. Men det är inget jag tänker ta upp här och så.
Låten är ju lite för mkt kanske. Men jag älskar verkligen den låten ska ni veta....

Ha det så bra alla som förtjänar det.

Kommentarer
Postat av: Linn

vad är det mer då?



Pussar

2009-03-23 @ 18:08:55
Postat av: Ida

Du kan alltid ringa och snacka om det är nått. Spelar ingen roll när det är!



Älskar dig

2009-03-24 @ 09:39:18
URL: http://woxliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0