LÄGG AV!

Nu är jag riktigt less. Folk tror att de kan köra över en och sedan låtsats om att inget har hänt. Blir så fruktansvärt less på detta.
Jag har blivit sviken hela jävla livet, blivit utsatt för både det ena och det andra. Men vem fan bryr sig om det.
Nä glöm allt och var glad jämt. Det är vad alla verkar tycka att det ska vara.
Men nu är det så här att jag börjar sätta gränser. Jag tänker inte gå med på detta längre. Gör vad fan ni vill men låt mig vara. Vill ni göra skaker gör då det, men inte bakom min rygg, vet ändå vad som sker.

Just nu sitter jag bara och är almänt less på allt. Dricker lite Chapel Hill rätt gott. Ja det är alkoholfritt......
Less på stan, less på skolan, less på mig själv, less på allt just nu.

Drar mig undan rätt mkt just nu, rädd att skada de jag älskar. Men vad jag än gör så anser alla att det är jag som sårar alla men det är aldrig någon som sårar mig...... Men det kanske är så, men låt mig vara då om ni tycker att jag är så jävla elak och sur och lev era superfina liv utan bekymmer.

GRATTIS till er, ni vann denna gång med.
GRATTIS ni har åter lyckas trycka ner mig i skiten IGEN
GRATTIS till er som tycker att ni är helt felfria
GRATTIS Hade börjat lita på folk igen, men det försvan lika fort.

LÄGG AV

Kommentarer
Postat av: Ida

Nått du vill prata om?

Tänker int tvinga dig, men finns om du vill.

Jag älskar dig.

2009-03-28 @ 21:18:54
URL: http://woxliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0