Läkaren!

Ja idag tog jag mig till läkaren med illamåendet. Förklarade allt för läkaren hur det var och hur kroppen mår av detta. Han hade ingen aning vad det kan vara. Så jag fick lämna en del prover som jag får svar om en vecka.
Jag frågade läkaren om jag skulle komma tillbaka om illamåendet inte gick över. Som svar fick jag - nja, nä om inte provena visar något så får du nog lära dig att stå ut med illamåendet.
Något som jag tyckte lät väldigt konstigt. Det måste vara något som är fel eftersom jag har mått illa i snart 6 veckor. Det är inte normalt  att må så här dåligt.

Pissprovet fick jag veta direkt, det var inte så mycket konstigt förutom jag hade för mycket äggvita i urinen.
Sen ett av de andra proven var för levern, så jag får väl se vad det kan vara.
Men jag tycker att de kunde ta lite mer prover så som bakterier och se om det är något fel på tarmarna.

Jag fick även 100 stycken åksjuke tabletter som jag skulle ta mot illamåendet och en kur på 14 dar för magsyran i magen. Men känns inte så kul att äta tabletter som vi inte vet om de är de rätta. Han chansar på på vad jag kan äta för något fast att han inte har den blekaste vad det är för del på mig. Lite skumt att ge utt massa tabletter på det viset.

Men men. Nu ska jag och hjärtat gå på bio Benjamin Buttons otroliga liv. Tror den är bra men är nästan 3 timmar lång.

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Marlené!

Vad har ni för pillermånglare i H-sand? Ge åksjukepiller till en som har varit dålig i magen i 5-6 veckor är det rimligt eller?

Fan e dom helt kokobell i luvan?.

åksjukepiller brukar de ge gravida.

Hoppas det inte är nåt med levern, den är liksom bra att ha ha ja hört.Hur är det nu då lika illa nu oxå?

Hälsa gänget och försök att ta det lugt.

kram från oss i Pilis.

2009-03-06 @ 20:20:41
Postat av: Meta

Hej Marre.

Hoppas allt är bra med dig..

Kram

2009-03-07 @ 17:07:21
URL: http://mammameta.blogg.se/
Postat av: Meta

Hej igen!!

Ja de är ju så...

Blir en sista liten nu=)

Hur har du det? Har du msn, lättare att snacka där över..

Kram

2009-03-07 @ 21:49:08
URL: http://mammameta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0