Trist!

Idag är den dagen jag hade räknat med att vara på en rättegång. Men som det är nu så blev det inget. Allt blir bara kattskit nu tycker jag.

Så idag hade jag ju tagit ledigt från skolan för att gå på den förbaskade rättegången, men eftersom den blev instäld så träffade jag min advokat istället. Gick igenom lite om förhören och vad han var anklagad för. Det var inte bara hotet, skadegörelsen och det utan det var mer oxå. Så de hade samlat ihop alla saker till en ända rättegång. Och så blir det inget så det är ju surt.

Annars har dagen varit ok. Har inte hänt så mycket. Puggat lite, hadlat mat och ätit. Sen kom karro hit och umgås lite. Men själv hoppade jag i badet. Så idag har dagen bara varit utan att det har hänt något alls. Kan väl vara bra det oxå ibland antar jag.

Ju mer jag tittar och lyssnar på Caroline af ugglas - Snälla snälla. Desto mer gillar jag låten, vet inte vad det är som är bra igentligen men den fastnar liksom i huvudet. Kanske betyder något vad vet jag. Men jag lägger in videon här i alla fall =)

Caroline af ugglas - Snälla snälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0