Rättegång

Jaha ja...... Imorgon skulle jag ha varit på rättegång. Det är en idiot som hotade mig till livet för snart två år sedan. Och så var jag vittne till en massa skadegörelse. Men så ringer en från tingsrätten och säger att det inte blir något. Då blir man ju rätt sur. Han hade inte delgivit sig och att han inte kommer att komma. Så tack vara det så blir det förflyttat till framtiden någon gång.

Först tar det två år innan det ens blir rättegång och sen blir det inget av det. Blir så otroligt less. Vill att detta ska vara över nu. Men det kommer bara att bli värre efter rättegången. För av alla som blivit utsatta för skadegörels mm av denne man bor inte kvar i denna stad. Men det gör jag, och det är jag som träffar på honom och få ta skiten. känns som om detta kommer att bli en ond cirkel.

Men ska träffa advokaten imorgon ändå och gå igenom lite saker. Men man har ju liksom förberätt sig en hel del för att ens orka gå. Mycket energi som har gått åt i onödan. Nu går energin till att oroa sig och vänta på en ny rättegång. FY FAN säger jag bara.

Önskar att detta aldrig hade hänt. Men nu blev det som det blev och kan inte göra något åt det. Men det känns så jävla hopplöst. Har levt ett jävla liv och så kommer man hit för att ordna upp livet och gå vidare. Då händer detta, och istället för att vara trygg i denna lilla stad så är man jämt rädd. Tyvärr så bor min flickvän där han bor, så det blir ofta att man får smyga och gömma sig för att han inte ska upptäcka att hon bor där. För då lär ju hon oxå bli utsatt av hot och förnedelse.

Tycker även att det är fegt av honom att inte dyka upp. Om han nu tycker att han är oskyldig mot allt så borde han inte oroa sig att dyka upp på en rättegång. Eller så vet han att han har gjort jävligt fel och inte vågar dyka upp. Inte fan vet jag vad denna jävla idiot tänker. Jag tycker bara att han är FEG.......

SES I RÄTTEN DIN FEGA FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0