Hmm

Nu händer det saker. Den 2 maj så tog jag 7 års nykterhet, inte en droppe alkohol på 7 år. och i fredags eller när det var fick jag en kallelse till ortopeden i Sundsvall. Så jag ska dit den 12/5 kl:15.00 med knäna. Så jag hoppas att de hittar felet i dem och gör något åt det.... Jag har väntat i 1 1/2 år på denna remiss.

Sen skulle jag vilja slänga ut denna dator. Fan man gör inte annat än är inne på 100 olika sidor och kollar och bevakar..... Datorn förstör ens liv. Så fort man kommer hem så slår man på datorn och tittar in på facebook, bloggkoll, blogg, mm. Det är det ända man gör på sin fritid. Måste gå in minst 1-3 gg per dag för att titta på dessa sidor. Tänk om man bara gorde sina arbeten eller bara tittaade in på sin mail. Vad bra det skulle ha varit då. Men vi funkar inte så. Vi måste absolute ha koll på vad andra människor håller på med. Det är tydligen ett måste nu för tiden. Tänk vad bra det kunde vara om man gick ur alla dessa jävla sidor man är med i. Dem är bara till för att ha koll på andra jävla människor. Snacka att vara medberoende eller beroende.........

Kommentarer
Postat av: Emma

beroende =)det är jag det.. kollar typ 15ggr/dag om jag har tråkigt.. näe, men du fattar! GRATTIS IGEN TILL DINA 7ÅR! duktig du ha varit, eller är! pusspuss

2009-05-18 @ 01:32:11
URL: http://vvoxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0