Vist finns han den där, där uppe, han vill sparka lite på de som redan ligger

Lite seg idag. Lill tösen vaknade typ 01.30 och tjafsade lite.
Jag hade lite svårt att somna om sedan, men det gick det med.

Dagen började kanon. Följde syster på jobbet och vi hade det skita kul.
Länge sedan jag och syster hade det så kul ihop.
Skrattade och skämtade på bussen, en tant satt och skrattade åt oss =)
Men ibland orkar man inte bry sig, låt de få ha lite kul på ens bekostnad, det bjuder vi på.

Sen nu ikväll så har det varit jobbigt. Många tårar har fallit från min kind ska ni veta.
Massa konflikter som gör en upprörd och osäker.
Osäkerheten gör mig galen, vad vill man och har man styrkan?
Vist kan man förändra sig, men inte sina kännslor.
Jag har haft en jätte jobbig kväll med massa kännslor.
Rädsla, hat, förtvivlan m.m.

Men en sak är jag då mitt uppi alla kännslor.
Det är att jag ÄLSKAR mitt hjärta Linn.
Hon betyder allt för mig.
Vill henne allt gott. Allt ont ska försvinna med vinden.
Sov gott Älskade Linn.
Pussar till tusen <3


Kommentarer
Postat av: Emma

ja, det va verkligen en heldag=) haha.. vi va som små barnrumpor, men fan vad vi hade skojj! som sagt,längesen vi va på den nivån tillsammans.. trist hoppas allt är bra, nu efter konflikten eller vad det nu va.. Linn älskar nog dej lika mkt skulle jag tro, så som hon pussas på dig hela tiden! =)hon skjutsade juhe dig i rullstolen på Ikea med, det måste juhe betyda nått?;)och om jag får säga det själv så måste man juhe va dum om man inte älskar dej! =) hehe. synd att vi inte träffas mer, men det fårvi fixa.. vi tod varandra så nära förut o. nu består våra samtal typ av "tomma ord" =( jag saknar gamla marlene, fast o. andra sidan, du kanske saknar en gammal emma med? även fast jag tycker jag är precis som förut?! hur som helst, saknar & älskar dej! puss&kram

2009-05-18 @ 01:26:35
URL: http://vvoxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0