Ledighet!

Jaha då blir man själv i påsk då. Är det någon som vill komma hitt eller att vara kattvakt några dagar.
Skulle vara skönt med lite sällskap eller att resa bort ett par dagar. Har ingen jäkla lust att sitta här hemma själv.
Jag har ju långledigt oxå, så om man nu skulle få en som passar katten så undrar jag vart man skulle åka. Hade varit skönt att bo på nå vandrarhem eller åka till min hemort.Länge sedan jag var där nu, kanske dax för en tripp...

Får se om jag åker till sundsvall något denna helg eller om det blir ännu nästa helg eller kanske bägge =)
Behöver komma ut lite, vill inte jobba sen sätta mig i en jävla lägenhet. Nu får det vara nog....

Nu ska jag i alla fall äta en jävligt god middag som jag har gjort!!!

Bye Bye!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

kul att du äntligen uppdaterat!! du får juhe komma hit och umgås. länge sen vi gjorde det nu & jag saknar dej!



Puss älskar dej! och du - uppdatera mer!! /syster

2010-03-12 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0