Vara vaken????!!!!

Det är en sak som jag inte kan förstå. Varför är det alltid ett krav att vara uppe länge på helgerna? Om man ändå inte gör mer än sitter framför dumburken eller dator, varför inte gå att lägga sig om man är trött?? Nä men i stället ska man vara vaken längre och sova lika lite. Jag tänker inte vara som alla andra. Är jag trött så sover jag. lägger mig när jag känner för det och sover längre när jag har chansen till det. Har man ett jobb och sliter hela veckorna så blir man lätt trött på helgerna. Om man är hemma så kan man göra vad man vill, de kan sova bort halva dagarna om de vill. Men tänk på oss som jobbar oxå.....

Nu ska jag snart gå och lägga mig, ska se klart melodifestivalen innan sängen kallar.
Imorgon blir det ännu en softar dag innan jobbet är igång igen.

Kommentarer
Postat av: Emma

tror inte det är nån som har som "krav" att va vaken länge på helgerna.. allra helst att ni ska va det.. eller?

Sen att va hemma hela dagarna kan oxå va jobbigt på ett helt annat sätt än att jobba, så tror inte att det är delat så heller att dom som är hemma och inte har jobb att dom sover mer eller mindre.. säger det eftersom jag vet hur det är att jobba 18h i sträck och vara hemma och göra "noll och ingenting".

fått många förfrågningar varför ni ska lägga er den och den tiden eller?



tror isf inte att det är menat illa..



älskar dej! puss

2010-03-13 @ 23:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0